Lördagsbestyr..

God dag gott folk!
 
Idag har jag sovit lite längre och legat kvar en stund i sängen för ovanlighetens skull. Igårkväll var vi ute en runda på stan efter ett trevligt födelsedagsfirande hos Agnete och Steffie, två av vännerna från hold Pink :)
Det var jättetrevligt att hinna växla mer än de där hövlighetsfraserna till varandra, som vi annars inte hinner i skolan!
 
Idag väntar massor av anatomi-läsning! Köpte Gray´s Anatomy i veckan (the real book!!) så den och en annan trevlig medicinsk fysiologi ska idag läsas så mycket som möjligt i. Annars, träning på Fitness World och en kväll hemma med brödbak och tvätt tror jag..
VAD GÖR FOLK DÄR HEMMA?
 
Har jag berättat om den fantastiska frukost-bloggen som jag följer? (är inne och tittar på 2 ggr/år för att jag glömmer bort den, men blir lika frukost-förälskad varje gång!)
 
http://frukostera.blogg.se/category/lasarnas-frukostar.html
 


Fantastiskt.. jag vet att jag i våras fotade en del av mina frukostar.. de är ibland uppe och snuddar på denna nivåen:)



Vad gör ni där hemma i helgen? Njut helgen, nu ska jag lära mig allt om truncus pulmonalis - den stora lungvenen..spännande va :D?
KRAMAR
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Kajsa! Ja, då verkar du helt ut ha kommit i ordning igen med studier, träning och alla goda och trevliga vänner du umgås med. Vi hade Josef här på övernattning den gångna natten - så härlig den grabben är!! (men sömnen blir naturligtvis lidande när han drar igång med sin imitation av "större valpkull leker hela havet stormar" - så ögonvitorna är svagt rosafärgade redan nu kl. 18). Hoppas du får en trevlig helg! Skall blihärligt att få hem dig till gamla L-A nästa helg. Puss!

2012-09-08 @ 18:29:38
Postat av: Elin

Tack för tipset! Nu blir det aldrig mer rostemacka med herrgårdsost och en kopp kaffe till frukost. Inspirationen flödar, blir nog bakning idag!!! Pussar

2012-09-13 @ 09:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0