Tilbage igen!

Så var man på plads i Odense igen efter en helt magnifik weekend i min kära hemstad - La!

Sitter på biblioteket och har nyss skrivit klart min deltagarobservation som hade inlämningsdag idag.. Den är nu inlämnad och jag tänkte fortsätta med 1 timmes ytterligare läsning i Emery´s, som är vår genetik-bok! Det är det absolut mest spännande under denna modul och jag glädjer mig nästan till att öppna den boken istället för att sitta och läsa flummiga artiklar som berör olika typer av studiedesigns. Det där med forskning, kommer det någon gång bli min grej egentligen?

Mellan varven sitter jag och drömmer mig bort till Prag, som jag och Mange åker till över helgen.. Tidigt flyg nu om fredagen och sen hem på måndagen. Det blir fantastiskt, det tror jag helt säkert. Ingen av oss har varit där förr men vi har bara hört positiva upplevelser och den uppfattningen ändras absolut inte, med nedanstående bilder.. Vad säger ni?!





Ikväll blir det en timmes Thai-Bo och därefter lite läsning till kommande modul - lika bra att smygstarta!
Ha en fin vecka - BACI


Kommentarer
Postat av: Monne, Jon & Olivia

Åååå så mysigt! Tror att jag & Jon har pratat om att åka dit i typ 5 år nu, men det är alltid annat som kommer mellan ;) Hoppas att ni får det riktigt nice & så ser vi fram emot att höra massor om denna stad. Hälsa Mange massor. PUSS & KRAM

2012-03-13 @ 12:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0