En snabb liten avstickare :)

Då så.. frisörbesöket var gjort och jag har faktiskt fått mitt hår klippt idag! Jag tycker så himla mycket om Sara, hon som klipper mig, att det kändes sorgligt att bli klippt av henne nu sista gången innan hon är färdigutbildad.. Positiva nyheten är dock!!! att hon fått anställning på älskade Bellacci Frizisto - salongen hon nu praktiserat på och för, sen jag flyttade hit i alla fall!

Idag kunde hon klippa mig pga att hon inte får tillfälle att använda mig när hon ska upp till examen vilket hon tydligen var väldigt ledsen över.. Hon själv är klar om 4 veckor MEN ÄLSKADE SARA hade nu frågat sin chef - som kom fram och frågade mig - om jag vill fortsätta vara hårmodell för salongen fortsättningsvis. De har ju alltid någon elev på g, som behöver sin provdocka.. Naturligtvis vill jag det herregud! Ibland ställer folk de mest onödiga frågor.. Haha!
Så när jag gärna ville bli klippt nästa gång så skulle jag bara komma in och då skulle de även färga det! Perfetto..

Nå, nu vidare till skolarbete. Några gamla examenssätt tänkte jag ta mig igenom och hålla tummarna för att, jag får förnimmelsen av att jag har styr på detta!


Tjusigt ska det va´!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0