Vaken natt..

På kära Italiengatan!! Klockan är snart 05 och jag har lyckats hålla mig vaken utan minsta lilla slummer..
Är igång med mitt livs första vakna natt-pass vilket jag kände relativt stor ångest för under dagen men redan nu tar med en klackspark...
Har tittat på en film, "En gång i Phuket", (faktiskt trevlig!!), ett avsnitt sex and the city och nu har precis älskade Ernst's sommarprogram börjat..första avsnittet av(vad jag förmodar) förra årets torp:)
Har dessutom kollat in alla möjliga internetsidor med allt från träningskläder, bröllopsutstyrslar och bloggar:)
Denna process ska jag nog kunna upprepa onsdag och torsdag också eftersom det väntar ytterligare två vakna nätter!! Dagen idag har annars varit lugn och go..hunnit med träning, lunch med Jojo, runda på stan med Mange och pajat vår tvättmaskin för andra gången på två försök denna vår..det får man ändå säga är rätt så bra kämpat??
Imorgon ska jag till tandhygianisten och det roliga är att jag i natt därför suttit extremt noga och länge med en sådan där tandtråds-plackers!!skönt att man tar sitt ansvar en dag av 365 i alla fall:)
Hoppas ni alla sover gott(förutom Paulina som förmodligen är vaken:)!) imorgon ska jag få träffa älskade Elin och Jon med barn..det blir supermysigt!!
Pusso och kram på er fina människor

Kommentarer
Postat av: Jojo

låter som en natt med helt ok aktivitet ändå! älska ernst!! :)

2012-06-27 @ 11:44:58
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Monne

Glöm bara inte att sova mellan varven! Kunde inte hjälpa att fastna på texten att du har kollat bröllopssidor...utveckla please! När ska jag få träffa dig kära Kajsa?? Nu har alla fått träffa ditt vackra jag utom jag! Om du lyckas hålla syskonen hemma hos dig till 18 så kan jag kanske titta förbi efter jobb ;) Puss & Kram

2012-06-27 @ 13:57:21
Postat av: Eleonor

Åh vad kul att du skriver när du e hemma också! Skönt att ha tagit dig igenom första nattpasset :) puss på dig sötnos

2012-06-27 @ 21:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0