Tillbaka i Odense...

igen och då var det dags att komma igång med bloggandet igen!

Igår læmnade jag Landskrona och mina ælskade vænner/familj och Mange, før denna gången.. Det kændes tuffare æn någonsin eftersom man vant sig vid att vara hemma med Mange nu!

Resan till Odense gick supersmidigt och jag fick læst en hel del sidor i Essential.. Det førsta jag møttes av nær jag kom innanfør dørren dær hemma, var dock att vi haft inbrott i lørdags - nyårsafton. En man hade brutit sig in på bottenvåningen och Sabine som jag bor med hade i panik ringt till polisen. Nær de kommit så hade de gått in och "undersøkt" våningen men inte øppnat upp någon av de låsta dørrarna eftersom de trodde att det var stængda och låsta lægenheter.. En av de låsta dørrarna visade sig senare ha varit toaletten, dær idioten alltså hade gømt sig!! Några timmar senare hade han ryckt i vår ytterdørr før tredje gången och Sabine, som alltså var helt ensam hemma i huset, var livrædd.. Han hade aldrig tagit sig in till oss.. mærkligt med tanke på det extremt dåliga låset. Hædanefter blir det till att anvænda haspen så fort vi vet att alla som ska vara dær, ær hemma!!

Jag har med andra ord en enorm lust att førsøka hitta något annat stælle att bo på och tænker påbørja detta projekt så snabbt som møjligt!

Nu återgår jag till sista delen av histologi-timmen idag..
Har precis tittat på kompakt skelettvæv, førmodligen av en mus och nu blir det något annat spænnande..
Min mobil har också kommit idag så jag ska inom 3 påvægen hem och hæmta ut min vita skønhet :)

PUss och ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Men gud vad obehagligt! Ladda upp med en telefon i närheten och något riktigt vasst att tex sticka ut ett par ögon med. Vill ha dig här hemma i tryggheten igen! Puss och ta hand om dig

2012-01-03 @ 13:45:30
Postat av: Jojo

vad är det för det poliser egentligen?! usch och fy!!

2012-01-03 @ 16:13:58
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Monne

Nää fy va tråkigt att komma hem till ngt sådant :( Vilken tur att du va hemma hos oss!! Hoppas att d e bättre med Sabine...kan inte va lätt att få ha upplevt ngt sånt :(



Hoppas du kommer gilla din vita skönhet...jag är totalt förälskad i min svarta!! Hemskt men sant! Glöm inte meddela ditt nr (om d nu är bytt). Ta hand om dig finaste Kajsa! Pussar

2012-01-03 @ 21:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0