Nu, 1 timmes træning!!

Sen, läsning för hela slanten.. Hela dagen igenom!
Jag har lagt upp ett schema för vad jag ska läsa och plugga varje dag fram till tentan på onsdag (och fredag!)

Idag, förmiddag, är det dags att gå igenom cytologin och de olika färgmetoderna av mikroskopiska metoder, vi ska kunna till spotexamen. Eftermiddagen ska jag kämpa med enzym-delen och räkneuppgifter till det.

Med andra ord, måste detta bli en extremt effektiv dag för att schemat ska hålla! Jag har dock inget inplanerat 2 dagar innan tentan, där övrigt och det jag har aextra svårt för, får hamna!

Nu blir det som sagt en timmes träning! Embryologiboken får lov att följa med mig.. Kanske kan det bli 10 sidors läsning i trappmaskinen? :D

Ha en bra dag ni älskade människor. PUSS

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Kajsa! Du verkar verkligen ha det fullt upp och dessutom till fullo förstått nyttan av det där med att planera tiden och ha självdisciplin (något jag tänkt börja lära mig själv nu på gamla da´r!!!). Ha det så gott - vi tänker ofta på dig! Puss!

2012-01-12 @ 09:24:39
Postat av: Paulina

HAHA, kolla vad jag hittade i min första blogg: http://paulinawallentin.blogg.se/2006/october/mcdee.html

2012-01-12 @ 18:46:27
URL: http://thisispaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0