Går ut starkt!!

Med inlæggen då menar jag.. Två på en och samma dag! Inte illa pinkat lilla K..

Bilderna som vår kæra væn Nazanin (som jag, Lina och Malin lærde kænna och umgicks TÆTT inpå, under Rom-tiden) la ut på Facebook før några veckor sedan får mig att længta till den bekymmersløsa sommaren då man kan vara utomhus utan att tyna bort i regnet (det øste verkligen ner nu nær jag skulle cykla hem från skolan!!), umgås med vænner och ha tid att njuta av livet!! Kolla in..











Så så vackert alltihop! Ser ni dessutom skærpan på bilderna? Till sommaren ska jag ha min egna systemkamera.. Om jag så ska behøva leva på havregryn och morøtter i 3 månader ;)

Ha en bra dag ni kæra.. Nu ska jag læra mig lite mer om hur man kan undersøka DNA rent laboratoriskt och hålla tummarna før att jag aldrig ska behøva syssla med sånt hædanefter.. Nu tycker jag det får vara slut med det tekniska! (efter ~10 sidor ær det nock!!)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Monne

Vilka vackra töser :)

2012-01-03 @ 21:33:31
Postat av: Paulina

Den bilden på dig är A M A Z I N G!

2012-01-12 @ 18:50:07
URL: http://thisispaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0