FRI!



Och så var den sista tentan, för Modul 2, skriven!! Idag har vi haft den mindra tentan som innebar mikroskopi- och preparat-diagnostisering och igenkänning av olika vävnader/celler i kroppen. Bl.a. skulle vi känna igen skelettmuskulatur, exokrina körtlar och olika typer av bindväv runt nerver och muskler (hoppas jag i alla fall för det är några av de saker jag svarat :D )
Jag och Ellen (Norge) var först ut av alla 200 i klassen och det var superskönt, så kunde man lägga det bakom sig. Det dryga var dock att behöva sitta inlåst i ett rum mellan 09-12 för att vänta på att alla var klara så man inte kunde gå runt och informera nästkommande :)

Nu är det gjort och det känns helt fantastiskt. I eftermiddag ska jag hinna träna och packa ihop lite saker inför hemresan imorgon förmiddag, kl 11.15 ;)
Ikväll blir det cocktail-party för svorskarna (svenska och norska - extremt välanvänt uttryck här i Danmark då det vart år blir så att vi grupperar oss, tydligen, och av egen erfaring - mycket förståeligt :) !)

Såja, gymmet kallar. Idag blir det löpning och armstyrka!! PUSS


Kommentarer
Postat av: Monne

Tjoho...underbart att kunna släppa :) Njut av kvällen & ha en trevlig tur hemåt! Puss & Kram

2012-01-20 @ 18:42:19
Postat av: Paulina

Så längesedan vi pratade att jag helt glömt bort att fråga hur det gick med tentan! MEN NU SER JAG JU! Vad skönt att det kändes bra och så jäkla gött att kunna släppa skolan för ett tag!

PUSS!

2012-01-28 @ 16:38:25
URL: http://thisispaulina.blogspot.comi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0