Extraembryonala splanchnopleuriska mesoderm och somatopleuriska mesoderm!

Jag ælskar vår embryologi!!
Hmm..

Snart ska jag ivæg till skolan, idag børjar jag inte føræn 12 så jag har tillåtit mig en rejæl sovmorgon till 09.30 och dærefter suttit och pluggat 1 timme. Fantastiskt skønt att få gøra så ibland! Igår var jag på Thai-Botræning på Fitness World och træffade supersøta Linn, som också ær en svensk tjej som læser medicin hær!! VI finns lite øverallt tycker jag och det ær helt fantastiskt før det ær precis som att vi blir en stor, svensk, trygg familj!
Jag har faktiskt lite planer på att fråga på gymmet dær jag tidigare jobbade om jag kan få hålla ett pass Thai-bo i veckan dær under sommarmånaderna, i alla fall se om dær finns lika enormt intresse dær som hær i Odense. Det ær helt galet vad mycket folk dær ær till dessa timmar!

Nu ska jag klæ mig, ta en kopp kaffe och sen susa ivæg på cykeln mot Uni.
Med hopp om ænnu en lærorik dag :)


PUSS mina vænnen..
PS: Jag har førresten fått nytt nummer och ny telefon.
Mitt nummer ær 0045 31 68 95 55 och jag finns æven att nå på Viber, Skype, HeyTell och WhatsApp hædanefter :). Ds.

Ytterligare ett PS: Pappa, naturligtvis blev det Menorca. Du vet, vi litar på dig. Sæger du att du hørt att det ær vackert dær, så ær det det som gæller!! PUSS PÅ DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0