Blod..


(ser ut som geléhallon men det ær faktiskt blod"celler"!)

Igår hade vi 2 timmars mikroskopi av blod och idag væntar nu två timmars blodlæsande.. 20 sidor senare och jag hoppas att jag kan allt om detta røda, otæcka!!

Inte trodde man att någon skulle kunna komma på 20 sidor om blod men han, den dær Finn Geneser (inte alls min favorit-førfattare!), han kan!
Nej, jag tycker faktiskt det ær superintressant.. har precis læst kapitlet som omfattar skelettvæv.. Nu tar jag blodkapitlet och i helgen blir de resterande om epitel- och bindvæv..

Vilken helg va?? :)

Vad ska ni gøra?
LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Blod är kul med andra ord! Finn är det kanske inte men det fick mig osökt att tänka på dag-Finn eller vad han nu heter i Italienska för nybörjare. Riktigt mysig film den där! Vi har haft lite besök av Jon, Monne och Oliv som Ian säger. Imorgon blir det kanske lite Ikea följt av organisering av väldigt oorganiserad eller snarare överfull lägenhet.... GRR. Men det behövs!!

Ha en toppenhelg min underbara syrra! Love!

Puss, Elin

2012-01-06 @ 21:12:36
Postat av: Elin

Blod är kul med andra ord! Finn är det kanske inte men det fick mig osökt att tänka på dag-Finn eller vad han nu heter i Italienska för nybörjare. Riktigt mysig film den där! Vi har haft lite besök av Jon, Monne och Oliv som Ian säger. Imorgon blir det kanske lite Ikea följt av organisering av väldigt oorganiserad eller snarare överfull lägenhet.... GRR. Men det behövs!!

Ha en toppenhelg min underbara syrra! Love!

Puss, Elin

2012-01-06 @ 21:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0