Beachvolleyboll



Idag var jag och Evelina med Maren, och provade på beachvolley. Herregud så skoj det var.. Det vore kanske något att børja på?? Det ænda var att jag fick så OTROLIGT ont i mina underarmar och førvånas inte om jag imorgon vaknar upp med blodutgjutningar.. Det ær det enda som gør att jag bør fundera lite kring hur jag ska gøra.. Det ær ju tusen saker man vill hinna med och gærna gøra MEN TÆNK att få træna utomhus senare nær vædret tillåter det och att før førsta gången i mitt liv, kanske bli duglig på en bollsport?

Det ni..
Det tål absolut att øvervæga i alla fall :)

Ikvæll har dærefter Evelina och Elli varit øver på kvælllsfika i form av nybakade scones och brød från gårdagens bakning + te och tillbehør.. Vældigt mysigt som vanligt!

Nu kallar sængen och jag gør absolut inget motstånd..
Sov gott, gott folk.
Puss


Kommentarer
Postat av: Jojo

mmmhhmm kajsas scones!

2012-02-01 @ 13:08:09
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0