Äntligen slutpluggat för idag!

Sådär ja..13 timmar sedan jag började läsa kl 08.30 imorse på skolan.. Nu är jag hemma så naturligtvis har dessa 13 timmar inte uteslutande lagts på läsning, bara nästan! I eftermiddag hann jag inom stan och möta upp Signe, Kate, Lotte, Mia och Sune på ett fik som heter Gertrud´s, för en kopp kaffe, sånt behövs för att stärka en lite i rådande tenta-tider!!

Imorgon blir det gym-besök kl 08 följt av läsning, dagen lång.. Då är det bindvävets tur att få sig en omgång.. det absolut mest komplicerade i histologin just nu tycker jag! Kl 13 ska jag möta upp Kjell och Eleonor (i alla fall, kanske fler som har lust?!) på studentcaféet här i Odense som ligger på en av Odenses absolut mysigaste gator, Nedergade! Där blir det plugg fram till 16 följt av inflyttningsfest hos 4 danska tjejer från klassen, som flyttat ihop i en enorm lägenhet mitt i stan..

Det blir med andra ord en enerigkrävande men säkert, superrolig dag.
Nu väntar jag på att få skypea med älskade Mange en stund, sen blir det sängen!!
Sov gott, PUSS







Där har de dessutom en massa mysiga marknader framåt våren.. Om jag längtar?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0