Tisdag, onsdag?

Var det inte precis onsdag? Herregud, vissa dagar bara försvinner från ens medvetande.
Igår var armens dag, minst sagt..och den hade kunnat få ytterligare 5 dagar om man vill lära sig den in i minsta detalj.. Folket, ni ska veta hur fantastiskt komplicerad vår kropp är.. Jag säger inte mer!
Igårkväll var jag på möte med MSF så står för medicinstuderandes förbund. Det finns ett "utskott" inom det som heter MSF utland och fungerar som en stöttorganisation ochfackförening för oss som studerar utomlands. De pratade lite om vilka problem det finns för oss som inte läser i Sverige att få underläkar-tjänster t.ex. under sommaren o.s.v. Många saker kanske inte var helt relevanta för mig ännu men så var de också i startgropen och har bara sina egna problem att ta ställning till och då de alla läste på termin 9 så är det klart!! Jag tror i alla fall att jag ska gå med.. Detta blir då mitt första fackförbund någonsin!
Idag ska jag till skolan 10-18 och efter det blir det en timme thai-bo. Vi har föreläsning nu om morgonen och jag hoppas verkligen en del strukturer kan falla på plats..någon av underbarnens + handens 50 muskler med namn kanske:)!?
På fredag kommer jag hem och det gläder jag mig åt ska jag be att få tala om. Jag såg förresten också att mina bilder från rummet inte lyckats laddas upp ordentligt inne på bloggen.. Så får det nog bli "bildalöst" tills jag har min lilla data igen:)
Puss på er och ha en skön onsdag!!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Vad bra att dom har ett sånt förbund här måste vara guld värt ju:)

Btw skulle jag säga till dig i skolan att det finns ett yoga center här i närheten någonstans som jag gärna vill prova och tänkte om du ville följa med mig! ses i skolan imorgon, pusspuss

2012-04-18 @ 20:24:45
Postat av: Jojo

dags för uppdatering... fast du pluggar hårt så vill vi läsa om dig ) :) PUSS!

2012-05-02 @ 15:43:39
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0