"The power of an atom in a molecule to attract electrons to itself."

Det är vad jag ägnar mina tankar åt denna lördag!

Nej, inte bara faktiskt. Morgonen började jag med att handla fantastiskt goda bullar som jag har ätit lite för mycket av för att nu bara sitta stilla resten av dagen :)
Efter frukost stack jag iväg en snabb sväng till Ikea här i Odense.. Det ser PRECIS likadant ut som Malmö/Helsingborg..det är nog tänkt så också..men ja, alla varuhusen är ju renoverade EXAKT likadant?!

Där handlade jag in en hel del saker som jag märkt att jag inte riktigt klarar mig utan.. Det blev en BAUTA-kastrull så jag kan göra upp rejäla omgångar med soppa och grytor till hösten, en sänglampa, påslakan, lakan, ett litet bord, ramar, smågrejor och en "laptopbricka" då jag inte bara vill kunna sitta vid skrivbordet med datorn..



Som jag skrev inne på facebook..Jag är borttagen ur det svenska systemet helt plötsligt! Jag skulle, genom SJ, skriva in mitt personnummer för att hämta uppgifter om mig automatiskt då det stod att där inte existerade en person med det pers.nr! Lite skrämmande tycker jag, för jag existerar visst! Pappa, är detta i ordning eller behöver jag överklara beslutet om borttagandet av mig i Sv. registret?

Ikväll ska jag förmodligen träffa upp en svensk tjej som heter Eleonor som också är från Skåne. Vi går i samma klass nu ett år framöver.. Hon ska läsa till kiropraktor men vi har samma kurser till att börja med. Det kan nog bli kul, bara jag har ork och energi.. :)

Igårkväll var hela familjen samlad hemma hos Jon då han fyllde 35 :O ! Jag orkar nog inte riktigt tänka mer på det utan att bli för sentimental men jag hoppas naturligtvis att ni hade en mysig stund ihop!


Nej, nu kallar boken. Ha en fortsatt härlig lördag och avslut på helgen så ses och hörs vi vänner.

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Monne

Åh Kajsen,vi saknade dig (och Mange) här i fredags!! Men det känns så fantastiskt bra att veta att du har det gott :) Din blogg är min räddning nätter som denna när jag sitter uppe o ammar Olivia :) Måste säga att hon är en riktigt snäll tös! Jon är ledig två dagar till sen är det back to reality!

Rummet är riktigt mysigt..nästan så att man saknar sin student etta ;) Kämpa på Kajsis ...atomer & molekyler kommer man ihåg... Ta hand om dig o fortsätt skriv :) Förresten det där med pers.nr har nog med att göra att du numera är folkbokförd i Danmark. Pers.nr finns kvar den dag du skrivs in i Sweden igen. Tror ivf att det är så men svärfar kan nog sånt här bättre :) Sov så gott!!! Pussar & Kramar

2011-09-05 @ 03:44:40
Postat av: Jojo

LOVE YOU

2011-09-08 @ 16:06:23
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0