Salsa och Pluras kök!

Hej mina vänner!

Hoppas det är bra med er alla.. Jag ligger sen två timmar tillbaka och tar igen avsnitt på avsnitt av underbara "Pluras Kök". Vilket mysigt program alltså..han får till en riktigt härlig stämning och vilka gäster sen!!

Igårkväll hade vi ett hemligt möte med klassen, ingen visste vad vi skulle göra mer än att vara inomhus, ha mysigt under 2½ timme.. Eftersom vi dessutom skulle mötas upp vid Café Biografen så ja, stack alla dit totalt övertygade om att vi skulle på bio och hygga oss.. IKKE SÅ NICKE! Kosan styrde istället iväg oss med Kulturmagasinet mitt inne i stan där det vankades........SALSA, till alla stora skräck (min förtjusning) Vi hade riktigt riktigt roligt och bjöd de andra 10 pers i lokalen på ren och skär glädje..
Vi är faktiskt några tjejer som kanske vill fortsätta och i så fall göra måndagen helig, med salsa, fika och bra tv-program!

Jag är verkligen glad för många av tjejerna i klassen. Imorse, när vår föreläsning blev flyttad från kl 08 till 09 för salen var dubbelbokad, satte vi oss i fiket och pratade bort tiden så det kändes som 3 minuter..

Dagen annars har jag fyllt med träning, MAT, städning, lääääääsning och ytterligare lite mat!

Nu är jag hungrig igen efter att ha sett en massa god matlagning på Tv3 play.. Den sidan är verkligen min kvällsräddning när man inte orkar läsa en mening till!



ÅHh vad jag längtar till helgen.. Hur bra jag än har det här i mitt lilla rum på andra våningen, så saknar jag en massa saker (naturligtvis framförallt personer) där hemma som ska bli skönt att komma hem till..

Sov nu gott, så ses vi :)

PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Monne

Jaha då ska man kanske försöka ta o se något avsnitt med Plura..tyckte han va en skön lirare på Så mycket bättre men har aldrig sett hans "matprogram". Härligt att höra att du trivs med klassen...och så avundsjuk jag blir av att du har fått prova på salsa!!! Det hade jag tyckt om :)

Ska bli skoj att få hem dig ett slag & jag hoppas vi hinner ses en sväng ( om ni lyckas slita er ifrån varann...har inte glömt hur det är ;) ). Ha det gott söta Kajsis & hoppas att du sover gott nu! Kram kram

2011-09-07 @ 02:45:40
Postat av: Paulina

Jag såg Plura i Stockholm! :D

2011-09-13 @ 20:46:11
URL: http://thisispaulina.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄR DET SANT PAULINA?

Jag är dig evigt avundsjuk!! Haha love you

2011-09-13 @ 23:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0