Räknar ner, timme för timme!

Äh tänka sig, snaaart snart ska jag faktiskt åka hem och få träffa Mange (och naturligtvis alla er andra) :)
Totalt lycklig över denna tanke! För att få timmarna att bara flyga iväg så spenderar jag kvällen framför "Pluras kök"...igen! FAN vilka härliga personligheter det finns i kändisSverige!!

Dagen har bestått av skola mellan 08-14.30 där vi bland annat hade en genomgång av kemi-uppg. vi haft "i läxa" :), 2 h fritt arbete på biblioteket och därefter kritikdiskussion kring arbeten vi skrivit i olika grupper under de första två veckorna!



Helstekt hjortkotlettrad med selleripuré och tillbehör från PLURA - När ska man så bli serverad något sådant här?

Äh för min bloggs överlevnad så kan man ju hoppas att min förälskelse till Pluras program snart lägger sig för annars ödelägger jag denna..haha! Nu ska jag faktiskt läsa lite inför morgondagens föreläsning..det känns helt fantastiskt att lägga upp det på det viset att man faktiskt har läst allting som kommer upp under nästkommande lektion (Speciellt skönt eftersom man då kan läsa i sin egen takt på danska och nästintill skippa irritation över vår Jyllenska föreläsare som har bestämt sig för att köra över oss alla i RAPIDO!)

Ha en underbar afton så hörs vi, ni älskade människor! Nu väntar en kopp te och boken :)

Bacio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0