Power yoga inom kort!

Hej vänner.

Nyss hemkommen från skolan. Har hunnit dricka en stor kopp kaffe och ätit en skål yoghurt och snart ska jag iväg på en förhoppningsvis lika underbar yoga-timme som i söndags. Då kallades det Flow Yoga och idag heter det Power Yoga men eftersom det är samma instruktör så hoppas jag på att det är ungefär samma slags upplägg..

Instruktören i söndags var fenomenal till balans och smidighet.. Jag måste lägga upp en bild här på en rörelse som hon visade oss och påstod att den inte alls var svår. När man sen skulle till att pröva den så nådde jag faktiskt inte ens ner till golvet med händerna när jag hade satt foten upp mot det andra knäet (ställningen skiljer sig alltså lite från den på bilden eftersom vi prövade att ha foten på motsat arm som stöd och benet rakt bakåt istället för åt sidan..men tro mig, det var minst lika svårt!) Jag stod på näsan 3 gånger innan jag gav upp!!



Haha och för er som inte har facebook (mamma och pappa, OCH DU ELIN!) så kommer här en förbannat "rolig" bild som jag hoppas för evigt endast kommer att excistera just på imaginär nivå och aldig i verkligheten..



HAHAHAHA det är en fruktansvärd app på Iphonen som trycker i en 100 burgare och förvandlar ens ansikte till något fetare.. Äh herregud som det ser ut! Jag satt där, lagom glad och ovetande på vad jag skulle få se när sen skärmen vändes mot mig.. HAHA för att undvika detta springer jag som sagt iväg på ett yogapass..

Ikväll blir det lugna gatan här på rummet. Jag har en del artiklar om "Osteoporosis" att studera till veckans framläggelse av vårt arbete angående just denna sjukdom, benskörhet!

Så vänner och familj, ta hand om er och ha en fortsatt härlig vecka. Hoppas att vädret är lika fint hemma som här. Solen står på en helt klar och blå himmel och ja, det är bara fantastiskt!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Paulina

HAHAHA! Fy fan vad du ser ut hjärtat!

2011-09-29 @ 20:40:21
URL: http://thisispaulina.blogg.se/
Postat av: elin

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!

Du är så förbannat söt...

2011-09-29 @ 20:43:27
Postat av: Lina

Hahahahaha. kajsa a la hamburger-style.

i like it ;)

2011-09-30 @ 09:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0