Piovere in autunno

Det var en rejält smärtsam promenad hem från stationen igårikväll. Jag skulle konka på min rulleväska (ni vet en sådan med handtag på kortsidan som man rullar på högkant!) och jag är ärlig när jag säger att jag aldrig varit med om en tyngre väska. Mange gissade på 30 kg men jag skulle såklart gissa på det dubbla (jag vet, här kom överdriften in i bilden..) men då min underarm idag är totalt punkterad så ja, gissar jag i alla fall på 40 kg.

Varför skulle nu ha med mig alla dessa saker YTTERLIGARE in till Odense? En 500 sidor Veg. kokbok, påslakansett, lite vinterkläder, andra böcker, 2 flaskor olivolja/vinäger, 3 par skor, min dator mm! Satan vad jag slet!

Väl hemma var det inte mycket kvar av mig alltså så efter 10 min på Skype med Mange så hoppade jag i säng och slocknade efter ytterligare 10 min av Pluras Kök.

Idag har jag varit i skolan mellan 08-16 men med många timmars "håla" där mellan som jag satt och pluggade i 24/7 läsesal.. Nu är jag helt slut men ska tvinga mig ut och handla ägg till kvällens äggamackor och te, i ovädret och stormen utanför!



Tack igen för en förbaskat mysig helg..

Kommentarer
Postat av: Jojo

jag har hittat mina inloggningsuppgifter!!! :)

2011-09-13 @ 08:39:27
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: elin

Vi saknar dig redan syster. Ian säger att vi ska gå på badhus nästa gång kajsa är hemma.... hehe! Ta hand om dig och stor godnatt puss!

2011-09-14 @ 21:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0