Nu kommer Mange och hälsar på..

Och jag har, förbaskat nog, sjuk huvudvärk ikväll..eller ja, hela veckan men det har jag vägrat att låtsas om..
Har precis kommit hem från skolan (08-18!), tagit en huvudvärkstablett och hunnit titta min mail för att nu gå mot stationen och möta upp min älskling.. Och tro mig, det blev felformulerat här med att skriva om något så tråkigt som huvudvärk i samma mening som något så underbart som att möta upp Mange..

Nu springer jag därför vidare. Kvällen bjuder förmodligen på middag ute någonstans om vi båda två inte är för trötta ens för det och vi ikväll hamnar över en pizza eller dylikt på mitt rum..det låter inte helt fel det heller!! Vet verkligen inte när jag åt det sist så det blir det kanske..

Avslutar med några vacka bilder från min promenad igår!!
Ha en härlig helg allihopa och tack för alla kommentarer, superroligt att läsa :)

Ta hand om er mina hjärtan, puss puss..



Nej, programmet för att ladda upp bilder gav upp så det får bli någon annan gång för nu bär det av, med lätta steg, mot stationen :)
PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Monne

Usch..hoppas att huvudvärken försvinner i samma ögonblick som Mange stiger av tåget! Även vi njuter av att det är helg och vi har haft helt underbart väder dessutom :) Ha nu en helt fantastisk helg och njut av Mange-time :) Hälsa så gott & ett STORT grattis till er!! Massor med kramar från oss 3!

2011-09-16 @ 21:46:11
Postat av: elin

Ha en mysig helg och sen skulle jag uppskatta om du frågar mig innan du publicerar bilder på mitt nya hus...! Hahaha! Hälsa mange. Puss!

2011-09-18 @ 13:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0