Lyxigt på 1:a klass!

Heej ni kära!

Nu sitter jag på tåget på väg tillbaka till Odense efter en underbar helg där hemma hos Mange och familj.
Har hunnit träffa många och även fått prata av mig ordentligt!

När jag beställde biljett hem för en vecka sedan så var 1:a klass-biljetten billigare än den vanliga tågbiljetten och därför sitter jag här nu med gratis internet, kaffe OCH frukt och bara njuter!
Landskapet utanför är mörkt och man ser inte så mycket men här inne doftar det av kaffe och vännerna inne på Facebook är chatt-glada :)

Igår var en helt fantastisk dag. Mange hade tillsynen så jag hade lite tid för mig själv att bl.a. sticka och träna och gå och småfixa där hemma i lägenheten.. Naturligtvis var det inte detta som höjde dagen mot skyarna utan den tid vi faktiskt hade ihop och den tid, senare mot kvällen som vi tillbringade ihop med min HELT UNDERBARA familj. Vi samlades allihopa hemma hos mamma och pappa för att avnjuta pappas farligt goda köttbullar och bara ha det mysigt.. JAG FICK DESSUTOM träffa Olivia, allas vår söta lilla Olivia :)
Och det var inte bara jag, tro mig, som var överlycklig av hennes närvaro. Som småkillarna kramade och pussade på henne! Ett av de finaste minnena som jag tar med mig från helgen var Josef och hans ljuvliga kramar till allt och alla, inte minst Olivia. Han kunde liksom inte riktigt komma tillräckligt nära henne utan kröp upp i knäet på den av oss som höll henne för att kunna krama och pussa tätt, tätt inpå. Vilka härliga barn alltså!

Jag fotade och fotade som vanligt, haha och hälften av bilderna blev väl något att ha, (som vanligt) haha, men där är några riktigt fina på småttingarna som jag kan ha att glädja mig över borta i Danmark :)

Nej, nu ska jag ta en kopp te, lyssna på Bon Iver och hålla tummarna för att veckan går lika snabbt som detta x2000-tåget gör, för på fredag kommer Mange till mig för att stanna hela helgen lång inkl. måndagen :)

Ta hand om er och njut av att ha era kära, nära!
Erika, du måste fixa Skype, jag vill höra allt från Århus NU! PUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0