Hej mina vänner, denna gång från SVERIGE!

Jag är heeeemma!!

Har haft en härlig dag som började med tågfärd. Väl i Landskrona blev jag hämtade av älskade Elin och Ian och vi hade därefter en mysig stund ihop på Trädgårdscaféet.. Helt perfekt vistelse för mig.

Därefter gick jag till polisen för att hämta ut mitt nya pass och vidare till IPS för att hämta bl.a. en jumpsuit och kofta som jag beställt från H&M. När jag väl var klar med detta kom Mange lagom hem från jobb.. Eftersom jag inte har någon hemnyckel längre (vi har bara 2 par nyklar och ifall Mange skulle slarva bort sin, skulle aldrig hända men ändå, så ska nog inte den andra uppsättningen finnas 3 timmar bort!) passade det ännu bättre :)

Eftermiddagen har vi därefter spenderat ihop. Nu har vi precis avslutat en Taco-middag (jag var tydligen väldigt sugen på det!) och Mange har hunnit iväg för att samlas med innebandyn då de har match ikväll.. Eftersom jag nu ändå är hemma och i vanliga fall himla dålig på att komma och titta, så passar jag faktiskt på ikväll! Jojo kommer sitta vid min sida vilket är himla uppskattat så även vi hinner ses i helgen!

Nej nu ska jag faktiskt packa ner lite kläder som jag märkt att jag saknat här hemifrån innan jag beger mig mot Jojo! Ha en härlig fredagkväll allihopa så hörs och ses vi..

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0