Fiskbullar i dillsås, kokt potatis och citronpeppar!

Åh alltså denna konserv fylld av lycka.. SÅ GOTT det är med fiskbullar..(underförstått i dillsås!) och ja, jag vet att ni alla kommer dömma mig nu för hur kan en vuxen människa gilla något som man i princip hade kunnat sila genom tänderna?! Jag lovar, det gör jag inte men visst hade det gått!!



Idag hade jag bara föreläsning mellan 08-10 och därefter har jag flängt runt i stan på ärende. Jag folkregistrerade mig den dagen jag flyttade hit, dvs den 25 augusti och hade fortfarande inte fått mitt "sygesikringskort" ännu så dit cyklade jag för att fråga vad som gått snett. Gick förbi nog 150 människor som satt där i kö och 1 minut senare gick jag ut genom dörren med mitt kort i handen.. Därefter bar det iväg till banken som av någon anledning hade spärrat mitt kort innan jag ens fått pin-koden! Men nu har jag ett nytt inom snar framtid..

Idag köpte jag böcker av en i klassen som hade varit i Århus och köpt böcker av en student där som ångrat sig med sina studier men hunnit köpa en massa böcker som vi först ska va senare i höst och i vår. Jag köpte tre böcker för 1000 DKK som med ordn.pris kostar över 2000 DKK..så det får jag ju vara nöjd med! De är alla 3 på mellan 750-1011 sidor så det blir fantastiskt..Haha jag har att göra i alla fall!

I samband med mit sygesikringskort så fick jag också information om att bli blodgivare, ska man inte bara ta och bli det också? Där finns ju verkligen ingen anledning till att inte bli det!

http://geblod.nu/regionsvaljaren/ 
Det första steget.. tryck er in på den svenska hemsidag :)

PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Monne

Hjälp mig komma över min nål-fobi så ska jag anmäla mig illa kvickt!! Hoppas solen skiner på dig :) Kram

2011-09-26 @ 13:57:32
Postat av: Mamma Lena

Älskade unge - du är helt enkelt underbar! Det är fantastiskt att det är sånt go´i dig och det där med att lasta på cykel har du ärvt efter morfar o mig.Borra i stenvägg är inte lätt - behövs nog en slagborrmaskin - vad det nu är för nåt.

Hoppas din hals mår bättre. Längtar så efter dig! Puss o kram

2011-09-26 @ 18:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0