En nästan helt frisk Kajsa som skriver! :)

Ja minsann är det bra i min hals igen..tror jag!
Jag var på ett pass som kallas "Stram-Op" ikväll och jag gav verkligen allt och mår fortfarande bra.. Ett gott tecken enligt mig i alla fall, om bättringsväg!

Idag har Odense bjudit på underbart väder..jag satt ute på vår innergård/parkering idag och läste. Det är inte en jättemotiverande studiemiljö men att sitta inomhus när solen skiner en höstdag, är liksom inte något alternativ! Jag tror faktiskt jag råkade somna till en kvart där jag satt och när jag kom in hade jag hela huvudet fullt av fräknar!!

Nu sitter jag mest och väntar på att Mange ska komma in på Skype och eftersom vårt avtal var 21.00 så innebär det många minuter som han nu är skylldig mig!
Till helgen ska vi ju in till Köpenhamn och lyxa till det med övernattning på det super-pompösa hotellet Bella Sky och på söndagen har Mange fixat genom Alex att vi ska äta brunch hos honom på Hilton, supermysigt!!

Nu kom Mange in på Skype så därför avrundar jag detta :)

Puss och sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0