Dejlig aften på B Bangs Gade!

Hej igen :)

Ibland kænner man då allt før att vara extra ambitiøs med skrivandet. Kvællen har bjudit på många højdpunkter och jag tror jag har något lyckorus i kroppen infør helgen!

Ikvæll åt jag som sagt en variant av fajitas som bara blev totalt lyckat.. Kycklingen gjorde comeback i mitt liv igen och dansk kyckling ær faktiskt helt ok! Det ær mærkligt før nær man ær i Sverige så låter det ræligt med danskt køtt och nu låter allt annat æn just danskt køtt, ræligt! Jag køpte i alla fall 2 kg kycklingfilé idag så jag har att gøra i dagarna, haha! Så hær såg min ljuvliga (och stora) aftensmad ud!

Och nej, jag kombinerade inte kycklingen med en hamburgare utan det ær faktiskt ett fullkorns-pita dær ligger :)

Jag har också færgat håret ikvæll..en rolig sysselsættning nær man inte har annat før sig, haha!
Så hær blev det..





Ni som inte ser mig titt som tætt ser førmodligen ingen skillnad, men nu ær jag i alla fall ljus på sidorna igen! Det blev faktiskt bra.. Før att kosta 60 DKK istællet før 1500 som det kostar att gøra slingor hær inne på salongerna, så blev det RIKTIGT BRA!

Nær jag stod och diskade kom dessutom min søta "granne" ut och vi har dærefter varit inne hos henne och suttit och pratat øver en kopp kaffe.. Kom fram till att vi skulle førsøka få kontakt med tjejerna på bottenvåningen och føreslå någon gemensam kvæll med middag ihop.. Det låter riktigt mysigt tycker jag så det hoppas vi på!!

Nu ska jag hoppa i sæng. Ha en mysig helg, PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du blev kämpefin syster!Hoppas helgen är.lika härlig för er.som för oss! Vädret kunde ju inte vara bättre. Ses snart! Längtar! Puss

2011-10-01 @ 14:18:32
Postat av: Paulina

Det blev jättefint med håret snygging! Du måste hjälpa mig nästa gång vi ses!! Vill också kunna (och våga) färga håret själv!

2011-10-01 @ 16:14:02
URL: http://thisispaulina.blogg.se/
Postat av: Julsi

fantastiskt fint!

2011-10-03 @ 13:29:15
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0