WP och HM-katalog

Hej vänner :)

Åh jag hade en så bra gårkväll med tjejerna på "lyckliga gatan" och söta Maren som jag för övrigt alldeles snart ska flytta samman med! Vi ringde idag för att höra om vi kunde få lägenheten någon dag innan den 1 oktober då detta är en måndag..håll tummarna för det!
Igår blev det tacos (nej, vi äter inget annat än det!) och massa snack. Maren och Evelina hade varit i Prag över helgen med ett gäng, och sett COLDPLAY-konsert ihop med ca 50 000 pers och haft några riktigt härliga dagar i Praha ;) Vi hann dessutom med att se senaste avsnittet av norska "bonde söker fru" som var helt fantastiskt trevligt.. Kom att tänka på problematiken i detta namn nu förresten..det är ju inte bara manliga bönder med i programmet så alla söker inte en fru, och dessutom söker inte alla manliga bönder i programmet heller en fru, utan man!? Men visst heter det fortfarande "...söker fru"? :)



Idag har vi suttit på WP (byggnaderna vid sjukhuset) och läst ihop.. Har fungerat utmärkt och jag har fått mycke läst..nu är jag SNART i fas med anatomin i alla fall och igår satt vi hela dagen med fysiken så nu blir det fysiologi-inriktning och prioritering, veckan ut :)
Tog mig en välbehövlig paus i eftermiddag när jag kom hem och såg att HM-katalogen låg i brevlådan :) Att allt kan se så fint ut trots störstadelen akryl-innehåll(?)

Nu blir det löpning och en timmes Thai-bo som energi-depå för att avsluta dagen med "fostrets kretslopp"!

Haaaa det :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Kajsa! Var inne på tuben för en nostalgisk återresa till Rom och såg att Pquadro´s gamla hit Franceska nu har haft mer än 356.000 lyssnare. Det är baske mig en riktigt bra låt ni var medi!!! Puss.

2012-09-22 @ 09:42:15
Postat av: Anonym

hej syster!

Skönt att du unnar dig en och annan break mitt uppe i fysiologi/anatomi plugget. Tur att det inte är mig och mina prioriteringar det handlar om, tror att jag hade varit benägen att ta lite väl många pauser från dessa ämne...

Pappa du är så söt! Nu måste jag nog också in och lyssna lite på pquadro. Love ovh många pussar o kramar

2012-09-23 @ 20:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0