Snart dags för hemresa :)

Hej allihopa.
Gud, jag är inte helt med i tanken om att denna blogg bör uppdatras då och då! När jag väl har lite tid över så väljer jag hellre att läsa andras än att skriva på min, haha!
Idag ska jag I ALLA FALL åka hem.. Först 4 timmar i skolan, 08-12 och därefter panik till tåget (ja, hem om naturligtvis) som går 13.07..men det har jag hunnit förr och väskan står packad här hemma! Ska faktiskt bli jättehärligt att vara hemma över helgen även om det bara är några veckor sedan så har jag börjat sakna alla och den omställningen från att vara hemma under en lång period och sen "ensam igen", det tar ett tag att vänja sig vid :)

Igår kväll var jag iväg på Thai-bo och hade lyckats dra med mig Maren (som jag i övrigt ska flytta samman med i slutet på september), som i sin tur tagit med sig 3 andra härliga tjejer, Hannah, Linn och Karina! De verkade allihopa tycka att timmen var jättekul så jag tror minsann jag har fått några nya thai-vänner ;)

NEJ nu lämnar jag hemmet för skolan!
VI SES SNART, PUSS.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ska bli så kul att ses snart! Hoppas resan hem går bra. längtar efter dig! Pussar

2012-09-13 @ 09:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0