Lite kvällsumgänge...

Gud ja vad jag ser fram emot att träffa söta Linnea ikväll.. Hon läser på terminen över mig och vi brukar träffa varandra på Thai-bon där man knappt hinner hälsa på varandra mellan svett-attackerna :D

Men ikväll blir det middag och ett glas vin.
Dagen har innehållit många sidors läsning och en del om-tapetsering av rummet mitt så tomatsoppa och tillbehöv bliver dejligt!



Dessa bilder har jag suttit och ritat tidigt imorse då jag inte riktigt orkade komma igång med läsning men i övrigt behövde sätta igång inlärningsproccessen :D

Nå, på fredag i veckan som kommer, tar jag mig en tur till La igen vilket är efterlängtat.. Tanken på att det snart är sommarlov och jag har möjlighet att tillbringa massor av tid med er alla då, är för mig - familjetjejen - helt fantastiskt! Det ger mig ytterligare en skopa motivation till denna goa modul ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag blir som vanligt så imponerad av din disciplin . Blir tom lite sugen själv på att plugga igen. Gillar din struktur!! Hoppas kvällen igår blev mysig, det har du gjort dig förtjänt av! Vi träffades hemma hos m&p, det blev oxfile och Andreas berömda rödvinssås, bearnessås o annat. Det gör vi om när du o mange också är med. Saknade er! Puss på dig, sommar i antågande så håll ut

2012-05-20 @ 07:15:41
Postat av: Anonym

2012-05-20 @ 07:16:52
Postat av: Jojo

snart är du hemma igen :) ):)) tänk sommaren, åH!! ha dig nära!

2012-05-21 @ 10:14:28
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0