Ett tag sedan?

Ni læsare som fortfarande tar er inom hær och møjligtvis læser detta..stor æra till er!
I helgen har jag haft fantastiskt besøk av bror Jon med familj :)
Det har gåtts många kilometer, ætit gott och myyyst med lill-tøsen som faktiskt inte ær så himla liten længe men desto mer underbar! :)
Varfør jag varit så otroligt inaktiv på sistone beror ju fortfarande på att jag inte har någon dator på plats men nu sitter jag i skolan, tidig till dagens timmar. Hade samtidigt lite pappersarbete att skriva ut och då kan man ju passa på att få några rader skrivna :)
Om morgonen har jag varit hos lækaren och fått elektroder fæst på brøstet før en koll av hjærtat øver 2 dygn.. De har erbjudit mig OTROLIGT genomførlig undersøkning och jag skæms næstan att ta upp denna tid och resurs men de var vældigt noga med att få det væl genomsøkt..antagligen før att man ær ung och totalt frisk i øvrigt. Har jag fel om jag vågar påstå att man i Sveriga, nog bara hade skickat hem en patient och sagt åt den att orsaken førmodligen var stress-relaterat?!
Veckans slut bjuder på hemresa vilket jag (och Mange) ser otroligt mycket fram emot.. Nu har det snart gått 3 veckor sedan vi sågs sist och det anser nog vi båda, ær några dagar før mycket! Annars ska jag få enormt mycket læst har jag tænkt och nu i två dagar, førmodligen inte træna då jag inte får duscha med denna mackapæren på.. Det kanske kan anses nyttigt, men och andra sidan otroligt trist :S
VI SES TILL HELGEN SØTA FAMILJ OCH VÆNNER.. Jag saknar er massvis - speciellt efter helgens familjelyx hær øver :)

Kommentarer
Postat av: Jojo

OCH JAG SAKNAR DIG!

2012-05-07 @ 13:45:28
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: elin

Jag har läst överskriften tisdag, onsdag ca 25 ggr nu. Men man ger ju inte upp inte! Var lite avis på jon o monne som fick komma in till dig i helgen! Blev såklart jättesugen. Längtar efter dig också du! Jättegulligt foto du skickade innan...



Många pussar och lycka till med plugg och mätning. skönt att du tar dig tid till detta syster.

2012-05-07 @ 21:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0