Sååå så sugen på Landskrona!

Ja minsan, på alla tänkbara plan dessutom.

Bebis♥Kärlek♥Familj♥Vänner♥Vår lägenhet♥Mina sköna kuddar♥Alla syskon-barnen♥God mat♥Restaurangbesök♥Vincent på övernattning?♥Stora Norregatan♥Basilika♥Havet♥Nautilus♥Stefans spinningpass på söndag♥Järavallen♥Borgen♥

Som ni ser hade jag kunnat fortsätta halva natten.. Jag älskar verkligen att få vara hemma. Allt blir dessutom så lyxigt och man tar oftast bara del av alla härliga saker som hänt, resten kan man ju välja att se bort från.. Och så slipper man allt skitsnack och intriger (inte för att jag brukade var en stor del av snacket) men det tar mycket energi att bara försöka hänga med i svängarna ibland!







Bilderna ovan kommer från "Happy Hilda´s" facebook-sida och det ser minst sagt inbjudande ut.. Alla ljusa vårkläder och att de har en så härlig helhet i butiken. ÄLSKAR också att när jag och Jojo var där, så mötte de oss i dörren och frågade om vi ville ha vars en kopp antingen kaffe eller cappucino.. DET KALLAR JAG GRYM SERVICE?!

Nu blir det Skype med Mange och därefter läsning i sängen.. Väldigt trött efter en dag som bl.a. innehållet 1,25 km simning, bastubad, cykling i regn, läsning och 1 h HÅRD Thai-bo!

Sov gott ni söta! PUSS

Kommentarer
Postat av: Cicci lantz

Hej Kajsa ,, nu kommer jag att läsa din blogg , kul !! Kram cicci

2012-03-08 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0