God søndag!



God morgon ælskade ni!
Igårkvæll var jag på Retro - ett utestælle hær i Odense, dær det hølls fødelsedagsfest før 3 pers som jobbar dær och dærfør hade fått hyra hela ovanvåningen.. Det var supertrevligt men inte så himla mycket folk.. Som ni kanske førstår på bilden (nej, jag brukar inte se ut så nær vi går ut, haha!) så var det "tema-fest" - charleston/moulin rouge och jag hade min svarta klænning med vit spets upp till, den lilla melerade ull-jackan och smink som bara den med en påfågelsklæmma i håret... Alla var jættevackra och eleganta i fina klænningar, långa svarta handskar och cigaretthållare/pinnar. (?) Då jag, Eleonor och Evelina har 40 dagar utan godis och alkohol och dær bl.a. stod stora skålar med olika slags chokladpraliner och vælkomstdrinkar till høger och vænster, fastnade jag istællet totalt vid de stora skålarna av morøtter/gurka och dippa.. Tack och lov fick jag med mig några av de andra och dær stod vi och åt hej vilt, haha!!

Igår var jag ute på en morgonpromenad længs med Odense å, ihop med Eleonor och hennes bror som ær på besøk. Vædret var fantastiskt så sekunden efter jag kommit hem, frågade jag om Sabine (som hon jag bor med heter) ville gå en tur på stan och njuta av lørdagen och det ville hon gærna.. Så det blev några timmars springande i butiker och sen en stor kopp kaffe i solen.. Vi satte oss nere i Munke Mose som bara kryllade av soldyrkare och motionister denna vackra dag :)

Idag væntar skolarbete och træning.
Imorgon ska de førsta duo-uppgifterna inom statistiken vara inlæmnade och då jag skriver med Ellen som spontant åkte hem før att øverraska sina førældrar i Norge, ska jag skriva och arbeta med det sista sjælv idag. Næsta helg åker jag ju hem så jag gør meeeer æn gærna det hela idag :D

Baci a voi!


Kommentarer
Postat av: Jojo

så snyggt! :) kanske något att satsa på under en kväll på tages också? HAHAH. längtar till helgen! puss

2012-03-04 @ 18:49:49
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Paulina

hade gjort succé på tages. Eller på fellini.

2012-03-08 @ 09:59:24
URL: http://thisispaulina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0