Nu, jobb :)

Underbar första vecka hemma!
Har hunnit med en hel del roliga saker som jag inte tänker radda upp här och nu, bara lugna!

Igårkväll hade jag första passet på italiengatan och det var minsann chockerande på många sätt.. Där har hänt en del sedan sist jag var där och det var i julas/påskas..svårt att minnas! Men ja, puha!
Om några minuter ska jag ta mig dit igen för jobb mellan 10-19 :)

MIDSOMMAR var heeelt perfekt och superkul.. Jag och Mange firade ihop med Malin&Adam, Anna&André, Lina&Måns och Mathias.. Vi var uppe i knottiga Ugglehult och dansade, sjöng, åt gott och skrattade. Är det någon mer av er, vars knottbett kliar? Skulle med andra ord behöva beställa en gelly av dig mammy?

Ska försöka få upp lite bilder på oss alla sen!

Att vara hemma och inte behöva stressa för att träffa alla den närmsta timmen, är bara en dröm! Har hunnit träffa de flesta av er (dock inte Olivia :O) i veckan och hoppas på mer mys nästkommande vecka.. Rabarberpajs-kvällsfikan här hemma i kvällssolen var mysigt och något jag gärna bjuder hem till, stup i kvarten..

För någon kväll sedan satt jag och tittade igenom alla gamla bilder på datorn och fann en hel del roligt!









Jag hade kunnat fortsätta i evighet men nu väntar jobb! Som sagt, tack för första veckan hemma..
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0