1 klar, og 1 tilbage ;)

Nååååå examen skrevs igår og jeg har altså aldrig følgt mig så glad og friii som minuterna lige efter sidste skrivene ord.. At få placere de 31 siderne i sine kuvert og sige tak for mig, my good, what a feeling!! 



Så glad vad jag tydligen efter trots kramp i både hand och underarm men med voltaren klarar man mer æn vad somliga tror;)

Igårkvæll hade vi en mysig kvæll hær hemma øver dissektionsvideor och lasagne.. Nu blir det crossfit med Evelina, Ellen och Eleonor.. Vi pratade om någon slags tævling men frågan ær om denna tjej klarar mer prestationsångest æn nødvændigt denna veckan?! Førmodligen kommer tævlingsnerverna igång, och så står man dær med andan i halsen och 40 kg på ryggen :D

Resterande del av dagen tillbringas också ihop med tjejerna och diverse diss.videor så att vi ær riktigt vælførberedda infør morgondagens preparat-spotexamen!

Nej, nu får jag løpa ivæg till crossfit-hallen!!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej där min tös!

Härligt att se dig hel och vid riktigt gott mod - jag kan tänka mig vilken lättnad du känner efter anspänningen inför tentan. Du kan tro bilen kommer att gå i raketfart till Odense på fredag för att hämta hem dig. Vi ses då! Puss!

2012-06-12 @ 10:53:19
Postat av: Paulina

Grymma grymma kajsa. Du skulle bara veta vad jag saknar mina fina vanner har borta!

LOOOVE

2012-06-13 @ 22:50:52
URL: http://thisispaulina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0