Låt mig presentera...

dagens bästa!!
Denna utmärkelse går oavkortat till min lunch som jag kokade ihop av saker från frysen och annat från skafferier..


Det här är alltså fisk-biffar av torsk, rotfrukter i ugn och en ratatouille av krossade tomater, färsk vitlök, harriet converts (hur stavas det egentligen :D ) och kidneybönor.. Helt helt magiskt gott!!
Tack och lov gjorde jag dubbel uppsättning så att jag kan njuta av denna måltid ytterligare en gång i alla fall!

Nu, tillbaka till pluggat efter denna lilla mikropaus.. I eftermiddag blir det en mer rejäl paus i form av träning då jag ska löpa en runda och sen köra benstyrka på gymmet!!

Ha en härlig måndag folket och Elin, jag tänker på dig idag :)
Måste dela med mig av ett litet citat som söta Ian hade sagt för någon dag sedan:
"Man kan pussa och krama Kajsa"..

Ja, älskade Ian, det kan och får du mer än gärna! KÄRLEK♥

Kommentarer
Postat av: Lasse

Harriet Converts :D



haricots verts

2012-01-16 @ 19:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0