Drömlägenhet!






Ja, alltså.. Då var man tillbaka i Odense och laddad inför ny modul - 3, som startar upp imorgon med intro-timme + föreläsning mellan 10-13.. Lite lagom sådär!

Angående bilderna ovan... Hade man förstorat mitt rum här i Odense och gjort en lägenhet av det, så hade det nog ungefär kunnat se ut som på bilderna. Man kan med andra ord EJ missta sig om att det är just en tjej som bor här!!

Relativt okey känns det att vara tillbaka.. Idag grät jag inte ens när vi skulle säga hejdå FÖR ATT PÅ TORSDAG SKA JAG HEM EN SVÄNG IGEN :D Förstå lyxen av att pendla så fram och tillbaka!! Anledningen till den snabba återvändan är Linas tjejmiddag då jag får chansen att träffa alla söta vänner under fantastiska omständigheter, om fredagskvällen (Paulina kommer ner från Göteborg, smaka på den ni ;) ! ) + att Manges kära mamma Christel fyller år på lördag och ville gärna träffa oss över en middag. Sådant lockar alldeles för mycket för att jag ska stanna kvar här ensam :)

Idag hade jag lyxen att åka tåget ihop med min söta vän Erika, som också läser till läkare, men i Århus (ytterligare ca 2 timmar med tåg :S ).
Det var naturligtvis ännu en anledning till den lätta hemfärden idag. GUUD så uppskattat och skönt det är med sällskap hela vägen och dessutom av fint sådant! (och inte som av knarkarkungen som naturligtvis slog sig ner bredvid mig och Ellen och lånade min mobil, ggr 8 och försökte sälja sin dator till mig som låg inlindad i kläder i en plastpåse.. Mysig kille den där!!)

Nej nu ska jag byta lakan och därefter omsluta mig med dessa..
Sov gott, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Monne

Fina Kajsa. Mycket fina bilder...här är det för mycket barnsaker som tar över inredningen ;) Hoppas d blir en lugn vecka för dig & att din vistelse här hemma blir kanon (inser att vi nog inte hinner ses denna omgång men d va super att fått umgås senast :)) Undrar även om du fick mitt sms ang belysningen ( vet ju att du hade lite strul med uppkopplingen;)) När du har tid så meddela mig gumman. Ha nu en skön måndag! KRAMAR

2012-01-30 @ 14:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0