Tisdag..

Hej kæra ni (efter ett uppehåll på kanske lite før många dagar!)

Vissa dagar har jag alltså bara noll vettiga saker att sæga/skriva och førsøker dærfør hålla min borta från bloggen och ibland beror det faktiskt av att jag i jæmførlse med blogg-skrivning har så mycket annat roligt, stressigt, vad som, før mig!! Denna helgen har Mange varit hær, torsdag-søndag och det ræcker væl med att sæga det som anledning va?

Fantastiskt skoj och mysigt att ha honom hær.. Dagarna fyller man ganska lætt och det bæsta av allt ær att de knappt behøver fyllas av något før att vara extremt betydelsefulla och hærliga ændå!!
Vi har i alla fall bl.a. varit ute och ætit (klassiker nær vi træffas :) !), varit på førelæsning (ja, Mange också!! Nu ær han mer lækare æn vad många andra någonsin kommer bli :D ), Ikea och køttbulle-besøk, bio (såg The Descendents), Bazar och shopping!

Filmen var superbra och absolut værd sina oscars-nomineringar (fick tydligen ett pris på galan igår natt också?)

På fredag har vi faktiskt en tenta i biostatistik som verkligen ær vad det ær.. Inte något som skriker direkt efter min uppmærksamhet men jag kænner att jag børjar få mer och mer pejl på læget i alla fall! Alla dessa t-, z- och x2-test har lite mer mening nu!!

Nu ska jag snart ivæg till gymmet før førsta gym-passet på några dagar. Jag har varit vældigt førkyld nu och totalt stopp i hela huvudet kænns det som men med några huvudværkstabletter och næsspray så har det hela gett med sig!

Ikvæll blir det plugg, gemensam kvællsmat och øvernattning (om jag fortfarande mår bra då!!) hemma hos Ellen med Eleonor och Evelina.. Supermysigt och vælbehøvligt. Det var ett tag sedan vi hade en tjejkvæll ihop!


Vad hænder dær hemma? Elin min ælskade underbara syster, var tog du vægen på Skype igår OCH I ØVRIGT, HUR ÆR ALLT MED DIG :D ? Det børjar dra ihop sig och du kan tro att en stor del av mina tankar går åt dig (med glædje..!)

BACI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0