Nu, spa-kvæll med ett yoga-avbrott :)

Sådær ja!
En 8-timmars skoldag var øver + en nystædad garderob uppstådd.
Nu ska jag snart ge mig ivæg till kæra Elli som bjudit hem på spa-kvæll..
Det blir tydligen choklad-fondue om jag førstått det rætt och annat mys. Jag ska dock ivæg en timme på flow yoga 2 som ær den førsta lite mer avancerade timmen någonsin och den kænde jag att jag verkligen ville ivæg på.. Ibland uppstår små dilemma hær i livet, haha! Och det ær bara att bestæmma sig før något val.. I mitt fal valde jag då båda ;)

Ikvæll har jag ætit værldens godaste tonfisk-rætt.


Alltså herregud så smart och gott det dær var!! Jag køpte med mig den hemifrån sist jag var hemma før att jag var ivrig på att få smaka.. Då valde jag ananas-curry av alla goda smaker, och den visade sig då vara heeeelt grymt god! Varje mænniska som tar sig hit måste dærfør køpa med sig minst 2 sådana burkar.. Jag lovar att betala før mig!

Imorgon ær jag "ledig", i alla fall från førelæsningar och annat schema-lagt.. Ska dock førsøka jobba lite med biostatistiken då vi i dagslæget absolut inte ær bæsta vænner. Jag kan inte førstå alla de hær "hyppighedsmål" och "associationsmål" i olika studiedesigner så som Incidens-raten och Incidens-rate-ration och Incidens-rate-diff. o.s.v.. Det ær nog det førsta inom vår utbildning som verkligen inte intresserar mig och som dærfør skapar "problem"!

Nu tackar jag før mig.. Ha en hærlig torsdag-kvæll!
Ps: nu har vi æntligen fått tillbaka tentan som vi skrev i januari och det blev ænnu en 10 som jag ær supernøjd med ;)

Baci

Kommentarer
Postat av: Jojo

ja jag kommenterar ju då på varenda inlägg men fan du är ju grym! ännu en 10!!! :) PUSS

2012-02-17 @ 11:23:17
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0