Kæra vænner!!

Vilken dag!

Jag har ingen annan æn mig sjælv att "skylla på" før denna mega-spæckade dagen. Herregud vad vissa dagar råkar bli innehållsrika (ja nu ljuger jag.. alla mina dagar :) )
Men vet ni vad, bara lugna..det ær då jag trivs med mitt liv som aaaallra bæst!

Dagen har sett ut som føljande:
07-08 - FlowYoga på slottscentret
08-08.30 - cykelklabb, haha!
08.30-09.30 - FlowYoga (jag vet, idiotiskt med 2 yoga-timmar efter varandra.. Jag kunde bara inte bestæmma mig før vilken av instruktørerna jag helst ville prova)

Hem, dusch, mat, smink och ivæg.
11-12 - promenad till skolan (nej, inte helt frivilligt.. min cykel fick punktering igår :S )
12-16 - fantastiskt givande timmar i skolan.
16-17 - promenad hem

Dærefter tænkte jag lægga de sista krafterna på att gå till cykelaffæren och hæmta min cykel som jag læmnade in igår. Det gjorde jag också, betalade och cyklade hem.
Væl hemma, nær jag ska placera cyklen i cykelstællet och gå in och dricka værldens størsta kopp kaffe, så kænner och ser jag ett ca 3 cm stort hål i min helt perfekta och fina sadel.
Då har alltså cykelreparatøren lagat mitt hjul men førdærvat min sadel! Hål i sadlen skulle dessutom kunna vara något av det værsta jag vet med tanke på att man sen får gå runt var dag och få folk att tro att man har problem med att hålla sig..

Så upp på cyklen och tillbaka till cykelhandlaren (jag tænker inte sæga hur nærma butiken ligger utan ni kan gott få tro att det ær flera kilometer, haha. Ibland behøver man lite extra medømkan!!)
Ikvæll tog jag ett sista ryck och stædade toaletten hær hemma mer noga æn någonsin.. Resten har jag tvingat de 2 tjejerna som också bor hær, att ta :)

Nu återstår 2 timmars læsning innan denna dagen kan rundas av, och det bæsta av allt..ett Skype-samtal med ælskade Mange!


PUSS på er søta ni!






Puss på er och æn en gång, tack før helgen!!

Kommentarer
Postat av: Jojo

2012-02-16 @ 10:54:20
URL: http://jojo
Postat av: Jojo

det där blev tokigt... jag ville bara säga att jag blir såååå glad av dina inlägg och jag kan föreställa mig exakt hur du varit i dessa stunder! fin bild på Erik och Lena också!! :)

2012-02-16 @ 10:54:59
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0