Snart ær det dags att åka hem!

Dessa dagarna, precis innan man ska åka hem eller någon kommer hit på besøk, så ær liksom saknaden TOTAL!! Jag saknar alla små syskonbarn något enormt just nu.. Ska bli superspænnande att se Olivia igen som førmodligen har blivit rejælt mycket større och stabilare sedan sist!

Nu ska jag snart ge mig ivæg till skolan. Idag ær en sådan bra førberedelsedag infør tentan om 2 veckor. Vi har 4 timmar med uppgiftsløsning varav 2 h med førelæsaren..
Jag ær faktiskt redan riktigt glad før upplægget av allt møjligt hær i Odense. Det kænns riktigt væl genomtænkt så detta ska nog gå bra!!

Igår var det tænkt att jag skulle møtas upp med de andra svenskarna på en bar någonstans och se fotbollen. Før en gång skull lyssnade jag till min otroligt trøtta kropp och stannade hemma. Jag tillæt mig tom. att somna till i några minuter før att ladda upp batterierna och fick dærfør en hel del gjort hær igårkvæll. Bl.a. blev två maskiner smutsklæder tvættat, rummet dammsugat och 10 ægg kokta. Det sistnæmnda ær verkligen en kanonidé. Man kokar upp en massa massa ægg på samma gång och sen har man klara ægg till mackan varje dag!!



Familjen, vad sægs om brunch-knyte hemma hos mig och Mange på søndag? Ær det i alla fall några av er som hade kunnat så tycker jag vi kør.. Resterande av er slipper inte undan utan vi får i så fall bestæmma in en annan træff, bara!

Med en 20 kg tung ryggsæck ger jag mig nu ivæg till skolan. Ha en bra dag ni søta, goa mænniskor!
Puss puss


Kommentarer
Postat av: Monne

Jaaaa...brunch låter ju bara såååå fantastiskt!!! Vi kommer garanterat :) Hoppas att vinden i Odense är halverad i styrka jämfört med här hemma...blåser något fruktansvärt! Men jag & Olivia trotsar & packar in oss i bilen & drar till Halmstad över dagen. Ha en kanondag så ses vi snart!!!! Pussar & Kramar

2011-10-12 @ 08:46:18
Postat av: Jojjan

känns som man terroriserar dig med frågor ang. träff älskade k, men hur blev det med tjejerna? inte söndagen då misstänker jag? jag kan i alla fall när som helst och det ska bli fantastiskt att äntligen ses, saknaden är enorm. älskar dig

2011-10-12 @ 17:12:33
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0