Rain over me!

Frågan ær om påståendet att Odense skulle vara Danmarks regnigaste stad, kanske faktiskt ær sant :S !
Toppen!!

Idag har vi haft en førelæsning i...jadu..Hm, bioelektriska effekter øver membranet. Svårt med andra ord! Så fort det rør elektricitet och liknande så blir jag som nollstælld alltså, typiskt kvinnligt fenomen skulle jag tro.

Dærefter satt vi kvar ett gæng på skolan och gjorde uppgifter till på onsdag. Jag ælskar att få dessa gjort i god tid och så vælgenomført som idag. Jag hade nog aldrig sjælv suttit i 2½ timme før att løsa 5 uppgifter men ja som sagt, ihopa gjorde vi det riktigt bra!

Nu blir det en runda till gymmet innan Eleonor och Evelina kommer hit i eftermiddag/kvæll på plugg och middag.
En bra måndag helt enkelt.



Vad hittar ni på idag?
Ska bli fantastiskt att komma hem på fredag kan jag sæga før saknaden av er alla, ær enorm!!

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Monne

Och du ska veta att du är lika mycket saknad av oss alla. Ska bli underbart att få träffa dig finaste Kajsa. Kramar

2011-10-10 @ 16:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0