Nyklippt och inte en krona fattigare før den sakens skull!

Helt helt perfekt detta!

Ær nyss hemkommen från en långvisit hos frisøren idag. Jag och Evelina skulle båda agera hårmodeller idag. Jag var dær redan 09 och så børjade hon klippa. Sara heter tjejen som klipper mig och hon ær færdig i mars næsta år. Nær vi precis hade børjat så frågade hon om jag kunde tænka mig att bli hennes hårmodell før den korta frisyren på hennes prov i februari/mars mot att hon fram tills dess klipper mig nær jag vill..

Vilken fråga, haha! SJÆLVKLART!
Idag blev jag dessutom færgad før nær hon hade klippt det længsta så tyckte hon inte længre att det var en helhet eftersom min færg ær mycket varmare æn mina toppar som ær ljusare så hon færgade hela i en ljusare nyans och la dærefter i ænnu en toning som skulle gøra det lite mer levande..

Blev behandlad som en prinsessa och drack 2 caffe latte och satt och blæddrade i tidningar hela førmiddagen..
Ganska så nøjd att man av en slump såg den dær lilla lappen på dørren om att de søkte hårmodeller ;)

En bra børjan på veckan helt enkelt!!

Imorgon ær det tenta och på fredag också så jag hoppas verkligen att flytet bara fortskrider..
Nu ska jag læsa en timme sen blir det lunch - fisksoppa!!

Ta hand om er allihopa..
Hær kommer en bild på nyklippta Kajsa :) (tror blixten gjorde hårfærgen om møjligt ænnu ljusare..!)



Baci a tutti!


Kommentarer
Postat av: Jojjan

JO! Vi ska lösa det, inom en snar, snar framtid, jag lovar!! :) håret blev ju fantastiskt snyggt!!! Jag håller alla tummar och tår för digimorgon hjärtat, det klarar du galant! PUSS

2011-10-31 @ 15:12:39
URL: http://joj
Postat av: Mamma Lena

Hej älskling! Så fin du är, ursnyggt! Lycka till imorgon! puss o kram

2011-10-31 @ 19:07:05
Postat av: Paulina

Wohoo! Fina älsklingen, det blev ju jättebra!

Ville bara skicka över den största kramen någonsin till dig inför tentan imorgon! Ska hålla alla tummar och tår men vet att du kommer klara det utan några som helst problem! Du är bäst!

2011-10-31 @ 20:25:48
URL: http://thisispaulina.blogg.se/
Postat av: Monne

Super snyggt d blev :)) Och d va ingen dålig deal du fick där med klippningen...allt som är gratis är ett STOOORT + när man är fattig student! Kajsa,här håller även vi tummar o tår för dig. Kommer att gå hur bra som...I know it! Massor med kramar från oss tre!!! Puss

2011-11-01 @ 04:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0