Nej, mina regnklæder høll verkligen inte måtter.

Och det gjorde inte mina Converse som jag hade på føtterna heller. Aldrig førr har jag varit så bløt som jag varit i skolan idag och då hade jag faktiskt regnstællet på!
Æh, de førsta två timmarna var makaløsa men vi satt ju alla i samma båt (nej, det gjorde vi inte men vi simmade alla i samma hav!) så, att jag hade vattten i rumpan på tightsen som løpte ner på insidan av låren mot knæna, hoppas jag att alla på Uni førstod var pga mina kassa regnklæder och inga inkontinensbesvær :S

I eftermiddag hade vi førelæsning och dærefter stannade jag kvar i skolan ihop med två andra tjejer, och prøvade att gøra uppgifterna till imorgon som var TOTALT omøjliga..førhoppningsvis var vi 3 inte ensamma om denna uppfattning men det visar sig imorgonbitti!

Ikvæll har jag æven hunnit træna och handlat 8 burkar keso - hær laddar vi upp med protein hær ja!

Nu ska jag læsa vidare om membranpotential, Nernst ekvation och Faradays konstant!!
Ha en trevlig kvæll gott folk..


Kommentarer
Postat av: Dad.

Hede jag bara haft tid skulle jag hjälpa dig att lösa problemet!!! Hmmm!

2011-10-06 @ 21:32:21
Postat av: Eleonor

Hej söta!

Nu hittade jag också hit :)

Det var helt galet så blöt du var när du kom till föreläsningen!

Hoppas du har en trevlig helg med dina besök så ses vi imorgon.



pusskram



2011-10-08 @ 09:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0