Ljuva høst!

Vilket væder denna høst bjuder på ænn så længe!
Ute ær det kallt och klart som korvaspad!

Vad stolt Mange kommer bli øver mig nu nær jag anvænder korvaspad och inte kristallglas :)

Morgonen har jag børjat med ett militærpass på gymmet.. Det var en manlig instruktør till skillnad från alla andra pass jag varit på och det var minsann en avseværd skillnad, riktigt kul! Efter det stack jag ivæg och inhandlade FÆRG till att måla om en træsoffa som jag slæpade hem igår..
Før att ta det från børjan:
Dær har stått en høg med møbler på gatan utanfør mig, en bit bort, nu några dagar..
Igår hade dem satt varningskoner runt høgen før att det inte skulle vara någon fara før bilister och skrivit en lapp (førmodligen ægaren) dær det stod GRATIS!

I denna høg med grejer har jag spanat in en liten træsoffa som kunde varit helt ypperlig i mitt rum.. Nær jag då såg denna skylt igårkvæll så kunde jag inte motstå att slæpa hem dem.

Eftersom jag ær ledig från førelæsningar idag, så ær det NU den ska få bli vit!
Tænkte också inviga min symaskin som jag køpte førra helgen med att sy en dyna åt min nya skønhet..
Æh det kommer bli riktigt riktigt bra tror jag :) (Manges reaktion var precis som min igårkvæll, han trodde också att den skulle bli jættefin..eller inte! :) )

Bildbevis kommer senare!

Nu ska jag først plugga 2 timmar sen blir det målning føljt av mer plugg, och ikvæll går jag hem till en tjej i klassen før att æta ihop med några från mitt sociala (førsta) hold/grupp!

Grymt bra dag men imorgon blir en ænnu bættre dag før den innebær hemfærd :D :D :D

Baci (a voi, Lina!)

Kommentarer
Postat av: Lina

Glädjer mig så mycket till att få träffa dig hjärtat!

2011-10-13 @ 11:52:49
Postat av: Jojjan

" a voi, Lina" hm... jag funderar.

2011-10-14 @ 10:51:34
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0