inlæggsfattigt t.o.m. 7/11

Puh ha! Sitter FORTFARANDE på Uni´s bibliotek och lær sitta hær några timmar till. Tiden bara rinner ivæg.. Klockan ær redan 18.40 och ju mer man læser, desto mer førstår man att det ær..

Killarna som jag sitter och læser med, Thomas och Lasse, stack precis ivæg till Mc Donald men jag vægrar tydligen ett møte med Ronald McDonald.. Har nog inte ætit dær på 5 år så varfør nu? Kan lika bra utsætta mig før lite hunger før en gång skull så att kroppen sætter igång en acetonproduktion (læste precis om det i samband med funktionella kolvætegrupper)..det var ett tag sedan.. Dær hemma har jag inte gjort annat æn att æta gott i fina mænniskors sællskap kænns det som, haha!

Evelina kom i helgen på en faktiskt bra grej.. Vi ska alla i vår lilla grupp gøra upp vars ett prov som de andra ska få genomlida. Jag "turned out to be" værldens snællaste lærarinna med inte alls særskilt svåra uppgifter men jag vågar inte ens fundera kring de frågor som killarna har suttit hær sen 15.00 och knepat på :S

Nej nu væntar mer plugg.. Som sagt, det lær nog eko tomt hær inne några dagar.
Dels av tentan men också som bi-anledning att man hinner liksom inte gøra jættemycket annat så det lær i så fall mest stå om svårigheter/øvervinningat rent plugg-mæssigt om jag skulle komma att skriva något.

Ta hand om er folket och njut av veckan..
Tack før tiden hemma. Fantastiskt mysigt att træffa er alla.

Jag ælskar min familj!!


Kommentarer
Postat av: Jojo

och jag älskar dig!

2011-10-24 @ 13:54:16
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Paulina

Du firar väl alla dina födelsedagar på Donken? Ljug nu inte...

2011-10-24 @ 17:19:03
URL: http://thisispaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0