Fantastiska København!

Nu ær jag tillbaka i Odense igen efter 2 superhærliga dagar i København! (Har dock mått bættre æn vad jag gjort idag då min mage har spelat mig ett spratt och vænt sig in och ut ett par gånger om..Jo det ær riktigt, jag ær magsjuk!) Strunt i det nu!!

Igår møtte jag upp underbara Mange inne på hovedbanegården.. Mitt tåg kom in 1 minut innan Magnus så det var jag som fick stå och ta emot och vænta in vilket jag ælskar.. (værre ær det att sæga hejdå och vinka av från en station vill jag lova :S )

Dærefter låste vi in alla våra saker, førutom børs naturligtvis, och gav oss ut på stan! Vilken underbar underbar stad det ær, København! Dær hade jag kunnat tænka mig att bo en period av mitt liv och det tror jag Mange också hade.. Vi gick och strosade på stan då vi pløtsligt støtte ihop med Linn hemifrån med pojkvæn..ja, som konstaterat førr, værlden ær liten!

Vi hittade ett jættemysigt stælle længs kanalen dær jag och Mange satte oss och åt Nachos och øl resp. caesarsallad och rosé. Gissa vem som åt vad? Haha



Efter ytterligare några timmar på stan, i fullkomligt solsken, begav vi oss med buss mot hotellet Bella Sky, som låg en bit utanfør staden! Riktigt hæftigt men kanske lite før spektakulært och øverdådigt?! Næsta gång får nog bli något mysigare, igen!!





Vi stannade faktiskt på hotellet hela kvællen och åt en supertrevlig middag på det (tyværr) dyraste stællet..de andra var fullbokade nær vi væl bestæmde oss før att vi ville æta! Men som sagt, det blev jættetrevligt och vi fick oss ett och annat skratt då vi hamnade bredvid ett totalt vidrigt, svenskt sællskap som satt och pratade och væsnades, alldeles før høgt om ovæsentliga saker!! Usch ja..

Før att återgå till det jag skrev precis i børjan..så vaknade jag upp idag och mådde kanon! Vi stack dærefter ner till gymmet och trænade! Jag sprang en stræcka och kørde lite blandade øvningar! Plætsligt sa min mage ifrån och sedan dess har jag sprungit på toa kanske 15 gånger, och nej, inte kissat :S

Efter træningen skulle vi ju checka ut och ta oss till Hilton och kæra Alex før att æta brunch och længe trodde jag att mitt illamående och magværk bara berodde på allt før sen frukost men nej, det har visat sig under dagen att det tyværr inte bara var det!

Nu har jag skrivit allt før långt igen så dærfør avslutar jag nu, med många fler minnen som jag hade kunnat dela med mig av, men som jag beslutar att gotta mig sjælv av istællet.

En sak bør tillæggas..Finns det något positivt med distansførhållande så ær det just den intensiva kærlek som væxer fram mellan en! Vi ær verkligen som nykæra varje gång vi ses och jag kænner mig, ihopa med Mange, mer sæker på detta æn någonsin!

LOVE LOVE..

Nu ska jag hoppa i sæng (kl. 20) och førhoppningsvis så væljer min mage att æven den, koppla av før natten!!

Kommentarer
Postat av: Monne

Åh det va ju otur att du skulle bli dålig när ni nu skulle ha mys weekend!!! Jag tror att det berodde på rose ;) Men härligt att ni fick tid ihop. Håller med om det du skrev on distansförhållande...det va underbart pirrigt varje gång man skulle träffas & tiden man spenderade ihop va som första daten all over :) Hoppas att du mår bättre denna morgon. Ta hand om dig & så får jag skriva det igen (eftersom jag tog fel sist).. GRATTIS TILL ER! Kramar

2011-10-03 @ 06:12:12
Postat av: Lina

Älskade Kajsa..vilken härlig helg ni verkar ha haft, minus magkaoset såklart. Glädjer mig för eran skull att det känns så bra mellan er, det är ju helt underbart. Hoppas att du ska få en fin vecka med er mysiga helg i minnet, och ta hand om dig så hoppas jag att vi kan få till ett Skype-samtal snarast. Saknar dig min fina vän. Puss

2011-10-03 @ 08:00:46
Postat av: Jojjan

vilket skit (höhö) att magen klabbade... hoppas du blir bättre snabbt! låter som ni har haft en fantastisk helg ändå och jag är så glad att vi ska höras på skype, love!

2011-10-03 @ 13:31:53
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej Kajsa, Ja, vi pratade ju redan i går om det där med magen - det är riktigt tråkigt, särskilt när man har ställt så höga förväntningar på allt man vill göra. Men ofta är det så att det som kommer som en blixt från klar himmel också har en förmåga att lika snabbt försvinna i horisonten. Puss på dig!

2011-10-03 @ 15:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0