En superhärlig lördag i goda vänners sällskap :)

Fantastiskt skönt att vara hemma.

Imorse sov jag och Mange länge efterföljt av långfrukost (med alldeles för dåligt utbud..jag har ju inte varit hemma och styrt upp kylskåpet på ett bra tag!)

Vid 11.30 mötte vi upp Jojo på stan och tog en runda där vi träffade alla möjliga söta människor som skulle hälsas på! Vi tog en runda om slottet med vars en varm choklad (väntar på att min mage ska reagera på all denna mjölk som intagits idag) och en TUNG påse svenska äpplen som jag tvunget skulle köpa med mig från torget..

Visste ni att dem har en massa kor inne på slottsområdet förresten? Supermysigt.

I eftermiddag har därefter Elin, Robban och goa Ian varit här och tittat på fotboll och fikat en massa :)
Nu har vi precis gjort oss ve för att igen möta upp lilla fam. nömnd ovanför + Jon, Monne och Olivia på pizza/kebab- och godis-kväll hemma hos Elin!

Vilken dag.. Fler sådanna här till folket.

Ha en mysig lördagkväll hjärtan så hörs vi.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Paulina

Vill också vara hemma! :(

2011-10-16 @ 16:57:45
URL: http://thisispaulina.blogg.se/
Postat av: Sophie

va mysigt Kajsa! :)

2011-10-18 @ 00:28:34
URL: http://aussiechick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0