Brunch :)

Mange kom med den geniala idén att fam. Videfors/andrijevski/hellner/jevdjenic (ja, jag var inne på facebook och kollade upp stavningen på efternamnen :D ) skulle ta den omtalade brunchen på Inferno på søndag. De har næmligen en kæmpestor brunch dær mellan 11-15 och den kostar 100 kr/pers och gratis før barn (antar jag!).

Det hade varit helt fantastiskt att se så många av er dær som møjligt. Orkar inte alla så kom de av er som vill :)
Tyværr har vi inte budgeten att bjuda alla men jag hoppas ni kommer ændå!

Vad tycker ni vi ska sæga før tid? 12, så blir det som brunch/lunch før de flesta av oss?

Skriv gærna tillbaka vad ni tycker ælskade familj så hørs vi vidare på lørdag nær jag æntligen ær hemma!!







Ja, så ær i alla fall jag dødshungrig :)

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej älskling! Det blir jättebra med brunch på Inferno. Vincent o jag ska på Mulle 10 -12 men sen kommer vi. Vi kan försöka gå lite tidigare. Längtar efter dig. Puss o kram

2011-10-13 @ 20:32:44
Postat av: Andrea

Känndes ju givet först men sen...Josef på inferno??? hhhhuuuggggaaawww, man skulle ju inte få träsmak i rumpan direkt, ja för att uttrycka mig milt:) Får se hur vi gör... vi måste ju träffas snart oavsett! Saknar dig!!!

2011-10-13 @ 21:46:01
URL: http://bofinken5.blogspot.com
Postat av: Monne

Jaaa vi kommer, om du lovar att bjuda på den där kanelkakan...ant efter brunchen eller en annan dag ;) 12 blir så bra. Andrea, inga problem med Josef...vi kommer ju va några stycken som har koll på honom så kom bara :) Ska bli sååå kul att se dig Kajsa!! Hoppas d blir tid att prata oxå... Kramar från oss!

2011-10-14 @ 04:17:38
Postat av: Mange

Jag kan ta ansvar för lille Jofes, inga problem haha :) /Mange

2011-10-14 @ 22:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0