Besøkstiden ær slut før denna gång!

Så..Nu har Elin, Robban och Ian hoppat i bilen och ær på væg hem mot trygg mark igen :) Sjælv ska jag snart ivæg på Flow Yoga før att ladda batterierna på nytt. I eftermiddag væntar plugg ihop med det svenska gænget!

Det har verkligen fungerat supersmidigt och bra alltihop med lilla fam. på besøk. Kul att ha dem hær inne och få visa upp ens egna lilla værld hær inne i Odense. Igår, lørdag, gick vi en runda på stan och vædret har faktiskt varit helt ok i helgen. Kallt som bara den men så børjar vi också nærma oss mitten av oktober! Jag och Elin gick løs igår på Søstrene G. som gør mig totalt tokig bara jag kommer i nærheten av deras underbara affærer..
Hittade en matta dær inne igår som jag egentligen bara MÅSTE køpa før framtida bruk. Den hade legat perfekt i ett flickrum om några år.. Mange, jag vet att du tackar mig før att jag inte køpte den før något mer fluffy och tjejigt får man leta længa efter :)

Nej nu væntar underbar Yoga så jag får ge mig ivæg :) :)

Ha en hærlig søndag, ta tillvara på varandra och det hærliga vædret! Knus

Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha, jag skulle verkligen vilja se hur den där mattan såg ut!! Bodde de alla hos dig?

2011-10-09 @ 15:13:31
URL: http://thisispaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0