Avsnitt 8:

Av "Så mycket bættre" går varm på datorn nu!
Mange tipsade mig precis att vi ju faktiskt missade det avsnittet nær programmet gick sist.

Æh om jag sæger så, efter 9 minuter och en genomgång av Petras framtrædande, så sitter man så klart hær och gråter. Igår børjade en ny sæsong av programmet igen och denna gång ær det Timbuktu och Mikael Wiehes tur, bl.a..
Fantastiskt!!

Det har varit många dagar fyllda av plugg och gemenskap med svenska gænget :)
Jag ær så otroligt tacksam att ha træffat dessa mænniskor hær! Gud vad jag trivs med er..

På tisdag ær det som sagt tenta.. Den førsta, rejæla hær inne i Odense och jag kænner mig superladdad.. Det ska faktiskt bli rætt roligt men så klart framførallt, skønt att få det gjort! På fredag føljer dærefter en "muntlig/skådespels"-tenta i Akut Beredskap som innebær att vi ska agera i stressiga situationer som handlar om saker vi lært oss sedan vi børjade! Typ genupplivning, brænnskador, stukade føtter mm.

Igårkvæll hade vi en filmkvæll hemma hos vår kæra Kjell dær vi såg MILK, en verklighetsbaserad amerikansk film och så blev det en ytterligare film før att liva upp stæmningen hos oss alla lite - White chicks.

Imorgonbitti ska jag och Evelina till frisøren dær vi fått tid och agera hårmodeller før några elever på ett super flashigt stælle.. Vi får helt och hållet sjælv bestæmma hur och vad de ska gøra. Dessutom ær dær två assistenter som fixar till om något blir "mærkligt" eller om man mot førmodan inte skulle vara nøjd.. Och det BÆSTA av allt - DET ÆR GRATIS!



Jag lovar att jag ska ta igen dessa dagar utan inlægg hædanefter..

Jag saknar er alla dær hemma.. Næsta gång vi ses blir inte føræn den 25 nov. och den 26 nov. håller jag kalas :)

Men mer om det senare hjærtan.

Ha nu en fin søndagkvæll. PUSS OCH KRAM


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Kom förbi och visa frillan imorgon när du klippt dig, du vet var jag bor ;)

2011-10-30 @ 22:41:12
URL: http://elle-eleonor.blogspot.com
Postat av: Monne

Gott att höra att allt e sig likt...jag vill även höra hur d har gått med alla prover du tog i förra veckan... Satt oxå fastklistrad framför Så mycket bättre hemma hos Elin o Co. Underbart program :) Jag & O kommer fördriva tisdagen Med att tänka på dig & hålla tummarna!! Saknar dig här i Skåneland & ser fram emot när du är hemma hos oss igen :) Massor med KRAAAMAR

2011-10-31 @ 07:55:43
Postat av: Monne

Och just d.... Foto på frisyren önskas här på bloggen ;)

2011-10-31 @ 07:56:44
Postat av: Anonym

godmorgon:D

2011-10-31 @ 09:04:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0