Tillbaka i Odense...

..trots storm och instællda tåg!
Jag vågade anta utmaningen i att ta mig øver halva Danmark i stormen och det gick bra. 5 h senare så ligger jag hær, bekvæmt i sængen och ska alldeles strax førsøka sova.

Men FØRST måste jag bara tacka alla ni underbara mænniskor jag træffat i helgen..
Mange, Jojo (+ Nova och Malte), Mamma & Pappa, Elin, Robban och Ian, Petter, Andrea, Vincent & Josef, Jon, Monne & Olivia, Erika, Malin & Lina, folket på CG, Ann-Sofie, Conny, Jeanette & Emma, SIA.

JAG ÆLSKAR ER! Tack før alla kramar och alla mysiga samtal..
Ni ær bæst, gløm aldrig det!

Nu ska jag tillbaka till vardagen.. Om ~ 8 h ska jag sitta i "skolbænken" så.. God Natt!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0