Skola føljt av mødosam uppgiftsløsning...

Jag gav mig 5 minuter i førmiddags under mitt biblioteksbesøk, att skriva ihop ett inlægg som dærefter i stressandets strund inte har publicerats tror jag?!

Dagen har innehållit mycket læsning och så planerar jag att resterande vecka också ska se ut så att jag riktigt kan njuta och tillåta mig att koppla væck læsandet till helgen NÆR JAG KOMMER HEM :D!!

Jag vill också passa på att nyttja bloggen som en spridningskælla hær och nu:

I førra inlægget skrev jag och frågade nær det hade passat resp. familj Videfors, bæst med kalas till helgen och klara besked kom från mamma och pappa som ska ivæg under helgen.. Dærfør blir det, enligt era ønskemål, lørdag morgon och frukostkalas.. Det ælskar jag, så det passar perfekt!!

Den hær kommentaren av bror Jon, Monne och Olivia (ja, hon kan skriva på tangentbord! Nu ær hon ju faktiskt flera månader gammal :) )

Kan vi inte ta frukost, brunch, lunch, fika, middag, fredag, lördag OCH söndag?? Det hade funkat för oss ;) Ska bli gott och få hem dig ett litet tag...hur länge stannar du. Tror att vi kan när som.. Massor med kramar fr oss 3!

Såååå jag går runt och njuter av denna kommentar ska ni veta.. I LOVE YOU!


Ikvæll har jag varit ivæg på Thai-Bo ihop med 3 tjejer från klassen inkl. kæra Ellen och dessutom en annan svensk medicinstudent som heter Charlotte.. Det ær jættekul før minst en gång i veckan træffar man i princip en ny, svensk medicinare runt om på træningstimmarna..

Thai-Bo ær ett træningspass med høg intensitet och med inspiration från de olika kampsporterna som ær ihopsatt till en styrke- och danstimme, GRYMT KUL och det ær verkligen 1 h konstant svettande ;)

Nu ska jag snart attackera Mange på Skype..tænk att få træffa honom på fredag!! Nu var det 3 veckor sedan (har setts varannan vecka hela høsten førutom denna gång) och det ær i princip 2 veckor och 6 dagar før lång tid.. Men som alla vet så har det hænt något med vad vi tidigare benæmnde som 1 vecka..det har modifierats och 1 vecka har istællet blivit 1 dag. Visst kænns det så?

Nedan føljer några sjuvkikningar på mitt framtida lapptæcke (JADÅ jag ær nøjd mina tyg- och færgval!)





Och nu måste jag ju bara passa på att visa min tekanna som jag køpte på second hand førra veckan.. Ja Mange, jag har låtit den stå med varmvatten och massa diskmedel i sig hur længe som helst ;)



GOSH den ær smuk! Sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Jojo

även om där är lite för mycket rosa för min del så är det ett fantastiskt fint lapptäcke underbara du. Du är ju grym!!! :) och tekannan gillade jag, därför får det snart bli te och scones! (eller kaffe..hehe) längtar till helgen! PUSS

2011-11-22 @ 10:48:51
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: elin

Hej Älskling!



Snart snart ses vi. Idag är jag hemma ´med en snuvig och hostig Ian. Vi har dock roat oss med att baka enorma mängder lussekatter. Finns definitivt kvar när du kommer hem... Dessutom har vi satt upp lite stjärnor och annat. Mysigt! Ditt täcke blir bara hur fint som helst! Kannan är jag dessutom sjukt impad av. Kul att Robban och Mange säkert har samma första tanke kring olustigheten i att kannan tillhört någon annan och hur viktigt det är att rengöra den ordentligt! Hihi. Vi kan ju också när som, men lördag morgon blir helt perfekt!

Många Pussar på dig söta syster

2011-11-22 @ 14:11:13
Postat av: Kajsa

Det roliga ær Elin att jag hade tænkt att skriva Mange/Robban før det vet jag godt! Hahaha, vi ses på lørdag ælskade ælskade du! Hælsa familjen och ge søtaste, snuviga Ian værldens størsta kram! PUSS

2011-11-22 @ 15:36:45
Postat av: Monne

Håller med Jojo...not my colour men grymt snyggt täcke :) And I'm loving the teapot! Gud va många spännande träningsformer du har där borta över sundet...själv har man nu sakta börjat svettas på en Crosstrainer...inget avancerat med andra ord. Såg detta inlägg EFTER att jag läst & kommenterat det senaste...Ska bli nice att träffas på lördag :) Nedräkning... Ta hand om dig! KRAAAM

2011-11-24 @ 05:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0